Győztesből partner!
2019-től a Trade Magazin az Érték és Minőség Nagydíj Pályázati Rendszer stratégiai partnere.
A napi fogyasztási cikkek piacáról szóló Trade magazin 2019-ben már a XIV. évfolyamába lépett és 2018-ban elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat, valamint a Tudományos Újságírók Klubjának különdíját.
Az FMCG piac egyetlen b2b auditált lapja évente 9 alkalommal jelenik meg. Üzleti döntéshozók számára készül a legkisebb gyártó, forgalmazó, kereskedő vagy gasztro partnerünktől a legnagyobb cég menedzseréig, cégvezetőjéig, és természetesen minden számukra fontos szolgáltató- vagy termelővállalkozás döntéshozójáig.
Fókuszba a gyártót és a számára legfontosabb értékesítési csatornákat helyezzük: a kis- és nagykereskedőket, valamint a HoReCa egységeket. Elérésükre országos, folyamatosan ellenőrzött adatbázist használunk. A Trade magazin nyomott példányszáma 2018-tól lapszámonként 20 000.
A www.trademagazin.hu címen naponta friss hírekkel várjuk az érdeklődőket – a magazinhoz hasonlóan – magyar és angol nyelven. Hírlevelünket Magyarországon és világszerte 5000 partnerünk, olvasónk e-mail címére küldjük el minden munkanap.
A Trade magazin háromszoros Superbrands díjas és kétszeres MagyarBrands díjas, Magyar Termék védjegyhasználó és a Bisnod AA minősítését viseli. Hivatalos médiapartnere a Product of the Year és Az év kereskedője versenynek. Alapítótagja a Trade Marketing Klubnak, a POPAI Magyarország Egyesületnek, tagja az E-commerce Hungarynak. Hivatalos médiapartnere a SIRHA Budapest 2020 Nemzetközi Élelmiszeripari és Horeca Szakkiállításnak, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének és a Magyar Cukrász Iparosok Országos Testületének.
Saját rendezésű eseményei az FMCG piac legrangosabb találkozója, a Business Days konferencia, a Business Dinner cégvezetői gazdasági fórum, valamint Az év legsikeresebb promóciója verseny és szakmai nap, illetve a SuperStore kereskedelmi verseny.