Június 1-én történelmi pillanat részesévé váltunk, amikor is részt vettünk a FÁN Group Kft. által szervezett I. Friss Market Konferencián.
A rendezvényt az Agrár Minisztérium és a Herman Ottó Intézet támogatta, ahol nem csak bepillantást engedtek a hazai élelmiszer-kereskedelmi piac dinamikájába, de kiemelten foglalkozott a minőségi termékek és védjegyek szerepével is.
A konferencián a kis élelmiszerboltok piaci helyzetét, lehetőségeit és jövőbeli kilátásait mutatta be Dr. Pap Csaba Gábor, az Országgyűlés Alelnöki hivatalának kabinetfőnöke, aki gazdag betekintést adott a gazdasági mutatók elemzésébe és a jövőbeli kilátások prognózisába.
Horváth Viktor, az Energiaügyi Minisztérium, Energiaátmenetért felelős helyettes államtitkára az országban zajló energia változásokba és előrejelzésekbe engedett betekinteni előadásában.
A szakmai előadók között szerepelt Elnökasszonyunk Kiss Károlyné, Ildikó, aki védjegyek ismertetéséről, múltjáról és hasznosságáról beszélt mind az értékesítők, mind a vásárlók szemszögéből. Majd a szakértői panelt Andreas Christou a RetailZoom-tól és Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft-től erősítette meg.
Kanizsai Tóth Csaba, a FÁN Group Kft. cégvezetőjének, előadásával fogta körbe a konferenciát. Prezentációja középpontjában a FÁN Group szerepe és célkitűzései voltak a hazai élelmiszerkereskedelmi piacon, különösen az önálló kis boltok támogatása érdekében.
Az általuk követett szakmai irányvonal alapköve a vevők elvárásainak és igényeinek teljes körű figyelembevétele. Stratégiájuk a vásárlóik elégedettségére épül, amely egyensúlyban tartja tulajdonosaik és munkatársaik érdekeit. Ez teszi lehetővé számukra, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsanak, mely minden érintett számára előnyös.
Bemutatta, hogyan fogja össze a FÁN Group az ország különböző pontjain elhelyezkedő kisboltokat, bemutatta logisztikai csomópontjaikat, és nap, mint napi hatékony működésüket melyek együtt képezik a cég komplex szolgáltatási rendszerét. Megismerhettük, hogy a FÁN Group Kft. Friss Market bolthálózata és a logisztikai csomópontok összefogásával nemcsak hatékony és versenyképes ellátási láncot valósít meg, de hozzájárul a kisboltok versenyképességének növeléséhez is, hiszen céljuk, hogy az önálló kisboltokat minden nap minőségi termékekkel lássák el.
Cégvezető Úr kiemelte, hogy a cég fontos célkitűzése a változásokhoz való alkalmazkodás támogatása és a piaci igényeknek megfelelő kommunikáció erősítése, hogy a vásárlók teljes körű kiszolgálása mindig biztosított legyen.
A FÁN Group Kft. által képviselt sajátmárkás termékek - mint a HENTES, Lotti, Pingvin, FinCsik és Monarchia márkacsoportok - bemutatásával Kanizsai Tóth Csaba rámutatott a cég minőségi termékpalettájának széles körére, mely összesen 111 terméket fed le. Szemléletesen bemutatta ezeknek a termékeknek a minőségi eredetét és gyártóit, hangsúlyozva a FÁN Group elkötelezettségét a kiváló minőségű termékek és szolgáltatások iránt.
Az előadások végén a konferencia résztvevői kérdéseket tehettek fel, ami lehetőséget, hogy közvetlenül is megismerjék a FÁN Group működését és stratégiáját.
A konferenciát színes élmények is gazdagították. Delhusa Gjon - EMeRTon – díjas és Arany Zsiráf díjas, Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt kitüntetett, Albán Kormány Aranykeresztje kitüntetett énekes-, aki Magyarország Az Én Hazám című dalával nyitotta napot. Az előadássorozat végét pedig egy interaktív játékkal és nyereményekkel tették még emlékezetesebbé.
A napot svédasztalos vacsora zárta, amelyen a FÁN Group saját márkás termékeivel készült ételek kerültek az asztalra.
Az eseményt követően alkalmunk nyílt beszélgetni Kanizsai Tóth Csabával a konferencia napjáról.
Kanizsai Tóth Csaba előadása igazán érthetővé és személyessé tette a FÁN Group Kft. tevékenységét, és megmutatta, hogy a minőség értékrendje hogyan érvényesül a cég mindennapi működésében.
Köszönjük a FÁN Group Kft.-nek a meghívást és gratulálunk a sikeres konferenciához! Izgatottan várjuk a további együttműködést és az újabb sikereket a minőség jegyében.