Év Végi Tükör interjú - Védjegyhasználó partnerünket kérdeztük:

A 2024-es év új kihívásokkal és változásokkal érkezett, különös tekintettel a gazdasági instabilitásra és a folyamatos geopolitikai feszültségekre. Milyen hatással volt mindez a vállalkozásukra, és hogyan sikerült alkalmazkodniuk az új környezethez? Milyen eredményeket emelnének ki az idei évből?

- A piaci környezet változására a legjobb mindig az, ha képesek vagyunk megújulni a működésben, és elmélyülni az alapokban. Az új, és kreatív kommunikációs megoldások nem működhetnek, ha nem akarunk folyamatosan javítani a szolgáltatásunk minőségén.


A gyorsan változó gazdasági környezet újfajta rugalmasságot és innovációt követel meg a vállalkozásoktól. Ön szerint milyen stratégiák bizonyultak hatékonynak az alkalmazkodásban, és milyen szerepet szánnak az innovációnak és a kutatás-fejlesztésnek a jövőbeni terveikben? Mi motiválja Önöket a folytatásra?

- A folytatásra azok sok ezres számra rúgó pozitív visszajelzések motiválnak, melyekben a vásárlóink a termékeinknek tulajdonítható egészségügyi és esztétikai változásokat tulajdonítanak. Nekünk ez az az üzemanyag, amiért folyamatosan a legjobbat akarjuk kihozni magunkból. És ez egyben válasz arra is, hogy mit tartunk a legnagyobb versenyelőnyünknek. Tiszta kommunikáció, transzparens és etikus ügyfélkezelés és működés.


Az év vége közeledtével mindannyian egyensúlyt keresünk az üzleti célok és a személyes feltöltődés között. Mi az, amit 2024 tanított Önnek személyes és szakmai téren?

- A mi felelősségünk az, hogy segítsünk azoknak, akik maguk is képesek tenni az egészségükért. A valódi feltöltődés az, ha az ember azt teheti, ami a hivatása, amiben magas minőségre képes és amire a vevőinek is szüksége van.


Milyen tanácsot adna olvasóinknak, akik a kiválóság és a folyamatos fejlődés útján szeretnének előre haladni?  Pozitív példaként kérem osszon meg egy inspiráló gondolatot vagy történetet, amely Önnek erőt adott az év során felmerült problémák leküzdésében!

- Tudjuk, hogy ahol emberek dolgoznak, ott hiba mindig lesz, de nem mindegy mennyi, milyen mértékű és legfőképpen az, hogy mit teszünk, ha felismerjük a hibát. A cégünk célja az, hogy a hiba esetén rendszerszintű megoldást keresünk, felelősséget vállalunk és tisztán kommunikálunk a vevővel.