"Minél jobban érezzük magunkat a bőrünkben, annál jobban mennek majd a dolgaink. Addig kell dolgozni az álmunkért, amíg sikerül, mert a legfinomabb íz a világon a siker íze! "

1./ Napjainkban örökké visszatérő mondat, hogy ép testben ép lélek. A FANNIZERO Kft. tevékenysége pontosan ezt takarja. Mi késztette arra, hogy rálépjen arra az útra, amelyen most rohamléptekkel halad előre?

Ismerem az érzést, amikor elveszítjük a kontrollt önmagunk felett és azt hisszük, hogy a körülmények áldozatai vagyunk. Amikor felismertem az erőmet az étvágyam felett és jött a sikerélmény a nagy fogyással, az emberként látott értékem önmagamban napról napra nagyobb lett. Ez volt az önbecsülésem, amire az önfegyelem által találtam rá. Hiszem, hogy ha képesek vagyunk irányítani, amit mi emésztünk, azt is tudjuk irányítani, ami minket emészt. Minél jobban bánunk saját magunkkal, annál jobban leszünk, hiszen a választás határtalan szabadsága örökre a miénk. A FANNIZERO Kft. ebből a sikerélményből született. Akartam, hogy mások is szeressenek élni, a világ érezze az erőt önmaga felett, a választás szabadságát, a siker édes ízét. Mert minden tanulható és mindig van másik út. Aki pedig örül, azé az élet. Ebben segítünk, jól enni, jól lenni, jól szeretni.

 

2./ Az élelmiszer vásárlás bizalmi kérdés, az egészséggel kapcsolatos megállapításoknál is nehéz kiépíteni a bizalmi légkört. Ön mit tesz azért, hogy minél többen megismerjék termékeit és azok jótékony hatásait? Mit tart a legnagyobb kihívásnak?

Én csak a szívemre hallgatok, soha nem felejtem el honnan jöttem, pontosan tudom mire van szüksége az embernek 120 kiló felett is. Minden ember arra vágyik, hogy szeressen és őt is szeressék. Az embereknek szeretetre van szükségük és abból én nagyon sokat találtam magamban. Szeretem az embereket, mindig többet adunk, mint amire a vásárló számít, ezek nem csak termékek, ezek segítenek valóra váltani az álmot, megoldani a problémát, boldog pillanatokat okoz minden családi vacsora, ami a tésztánkból készül. Én vagyok a marketinges, a grafikus, a termékfejlesztő és minden, amit az emberek látnak. A FANNIZERO termékek életérzést adnak át, küldetésük van, amellett, hogy ellenőrzötten prémium minőséget képviselnek. Csak tényeket és tapasztalatokat közlünk, a termékek fantasztikusak, ezt onnan tudjuk, hogy az emberek imádják. Nagyon kevesen találják meg elsőre a tökéletes mentes lisztet, ezért gyakran szkeptikusan állnak hozzá, félve attól, hogy ez is csak egy a sok közül, ami később a kukában landol. Aztán kipróbálják, sikerélményük lesz és beleszeretnek. Mi pedig beléjük, edukáló és értékteremtő tartalmakkal, támogató közösséggel emeljük egymást egyre feljebb. A vásárló sikere az én sikerem. Mindenki jól jár.

 

3./ Mindennap szembesülünk azzal, hogy világunk felgyorsult, pillanatok alatt változhat meg az eddig megszokott és bejáratott üzleti és gazdasági környezet, háborúk robbannak ki, katasztrófák pusztítanak, járványok fenyegetnek. Ön fiatal vállalkozóként az élő példa arra, hogy mindenből győztesen lehet kikerülni. Milyen stratégia bizonyulhat sikeresnek, milyen utat ajánlana a hazai vállalkozóknak?

Minden elmúlik. Erre emlékezni kell, amikor nagyon fent vagyunk és akkor is, amikor az utolsó utáninak érezzük magunkat a sorban. Nem dobunk minden nap hatost, de amikor nem nyerünk, akkor tanulunk és ezt nem szabad elfelejteni! Hogy az nem kudarc, csak a lecke. Lehet mindent csinálni okosabban, ügyesebben, másképp és merni kell másképp is. Soha nem a legokosabb nyert, hanem az, aki a legjobban alkalmazkodott a körülményekhez. Látni kell magunkat győzni, az első perctől! Nem baj, ha úgy érezzük az aranyhal kinevetné az álmainkat, nem kell neki elmondani. A legnagyobb mélységben is el kell tudni képzelni magunkat a magasba, mert a képzeletünk csak a miénk és a képzeletünkben bármit elérhetünk. Ha képes a szívünk megvágyni, az elme el tudja képzelni, akkor az ember azt meg tudja valósítani. Én azt tanácsolom, hogy nyomni kell a gázt, nem szabad feladni, addig kell csinálni mindent, amíg sikerül. Ha nem lenne rá képes az ember, nem vágyna rá.

 

4./ Ön sikeres védjegyhasználóként idén csatlakozott a pályázat Kiírói Tanácsához. Milyen elgondolásokkal, ötletekkel akarja gazdagítani a pályázati rendszert. Nem utolsó sorban mit tanácsolna a jövendő pályázóinak, miért mérettessék meg magukat? Miért fontos, hogy termékeikre/szolgáltatásaikra a Tanúsított Minőség emblémájával hívják fel a figyelmet?

Nagyon fontos, hogy a Pályázók higgyenek a remekműben. Szívügyem a szív ügye. Én a lelkesedést, a hozzáadott értéket, a küldetést fogom keresni és erősíteni a Pályázókban.  Az Érték és Minőség Nagydíj a legcsodálatosabb dolog, ami egy vállalkozóval történhet! Annyi fantasztikus termék és szolgáltatás van ma Magyarországon és mégsem merik a vállalkozók kivinni a fényre. Meg kell mutatni, ami jó! Azt tanácsolom, hogy legyenek bátrak, higgyenek magukban és csinálják végig, mert óriási érzés Kiválóvá válni. Érték és Minőség Nagydíjat kapni gyorsítósáv a sikerhez, a büszke vállalkozó mágnesként vonzza a sikert. Nekem életem egyik legjobb döntése volt, hogy pályáztam és hálás vagyok, hogy segíthetek a csodában!