Hagyomány és innováció fenntarthatóság ez az idei év szlogenje.

Engedjék meg, hogy egy idézettel kezdjem a bemutatkozást:

„A Kiválóság nem örökletes.

A minőség nem veled született, csak akkor lehetsz a legjobb, ha  a legjobbakkal veszed fel a versenyt.” 

Gundel Károly

Hajnal Húskombinát története egy családregény is lehetne hiszen a hús szeretete határozta meg több generáció mindennapjait, ami mára hagyománnyá vált a Hajnal családban.

A hajnal Húskombinát Kft-t  1992-ben alapította férjem Hajnal László és Édesapja id Hajnal László. 100 %-ban magyar családi vállalkozás, most már büszkén mondhatom, hogy 3 generáción keresztül. Idén fiaim Hajnal László és Attila csatlakozott csapatunkhoz.

Bérelt húsboltban kezdtünk , mögötte egy kicsi feldolgozóval. Szorgalmas munkával és akarattal fejlődtünk tovább , így 2008-ra 7 húsbolttal rendelkeztünk és akkori üzemből már nem tudtuk ellátni boltjainkat.

Fejlődés hozta a döntést, hogy 2009-re beköltöztünk egy 2000 négyzetméteres modern mindent kielégítő üzembe. Ezzel párhuzamosan fejlesztettük bolthálózatunkat, mi jelenleg 9 boltot jelent.

Csapatunkkal azon dolgozunk, hogy hazai sertéshúsból kiváló minőségű magyar termékeket állítsunk elő, mind hagyományos, mind mai igényeknek megfelelő különleges ízvilágban. Termékeink megcéloznak minden korosztályt .

Termékek kialakításánál először a az ízeket helyezzük előtérbe, ha az megfelel a kóstolásnak , akkor jöhet a kiváló alapanyag beszerzése. Fontos, hogy magyar vállalkozásokat helyezzünk előtérbe, ezzel segítsük a magyar vállalkozásokat a fenntartásban.

Büszkék vagyunk, hogy ide fejlesztésű grill termékcsaládunk 2 tagja is megnyerte a  vakteszt kóstolás első helyét.

Ide év nehézsége a fogyasztási szokások átalakulása. Az infláció hozta, hogy jobban megnézik a vásárlók mit és mennyit vásárolnak. Ezzel jár a mennyiségi visszaesés, ami a fenntartási költségek emelkedése mellett nehéz , megoldandó feladat. Ezzel a kihívással kell szembenéznünk és előre haladni.

2024 évi célkitűzésként a hatékonyság növelése a cél.  Gépparkunk fejlesztése újabb innovatív, energia hatékony berendezések cseréje. Csomagolóanyagok új generációja az innovatív környezetbarát csomagolás fejlesztése.

Nehéz a munkaerőpiac ( szakmunkáspiac) folyamatos szűkülése mellett a minőségi termékek fenntartása. Bár ez nem csak nekünk, hanem az összes vállalkozásnak nehéz kihívás. Erre megoldás a humán erőforrás  tovább képzése és a fiatalok beintegrálása. A fiatalokkal való munka teljesen más felfogást igényel a vállalkozások számára. Nagyon sok új ötlettel rendelkeznek, de más munkarendet igényelnek, mint jelenlegi szakmunkás állomány.

De ők a jövő.

A fennmaradáshoz meg kell újulni, új innovatív termékekkel.

Az élelmiszer vásárlás bizalmi dolog. Ezért a jelmondatunk,

Termékeinket szeretettel és odaadással készítjük és juttatjuk el Családunktól Családod  asztalára.