cégvezető - FÁN GROUP Kft.
„Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatának fontos üzenete van: hogy ez a termék magas minőségbiztosítás mellett kerül a polcokra, így meg lehet bízni bennünk és a termékünkben is.”
A lassan tovatűnő 2021-es év sem a könnyű gazdasági környezetről szólt, a pandémiás tavasz után, a gazdaság újraindítása, milyen kihívások elé állította, vagy milyen problémákat vetett fel cégük működésükben? Milyen éves zárnak, hogyan búcsúztatják az ó évet?
A 2020-as év végén nagyon optimistán tekintettünk a jövőbe, hittük, hogy magunk mögött hagytuk minden idők legnehezebb évét. Sajnos azonban a 2021. év is bővelkedett váratlan kihívásokban. Nehezen hoztuk vissza az elmaradt forgalmakat a HoReCa és a retail piacon is. Az év második felében kezdtek el javulni a számaink és egy erős bázisra várjuk az idei évet, ami, bár messze van a 2020. évi optimista becsléseinktől, mégis azt mondhatjuk, hogy elégedettek lehetünk a végeredménnyel.
Az elmúlt időszak igazán túlélővé tett mindannyiunkat, a sok-sok nehézség ellenére erős maradhatott a gazdaság, az új helyzet megtanított az új lehetőségeket kiaknázni, élni vele. mindezek alapján Ön hogyan, és legfőképpen mire készül 2022-ben? Mi az, ami erőt, motivációt adhat a jövő évre?
Az idei évben is optimistán tekintünk a jövőbe. Hiszem, hogy a tulajdonosi kör szakmai múltja és a közös munka segít abban, hogy a jövő évben elérjük a forgalmi céljainkat. Biztos, hogy a 2022. év is tartogat sok nehézséget. Az idei évben kibontakozó alapanyagár emelkedések, illetve a munkaerőhiány biztosan hatással lesz a jövő évre is, de igyekszünk helyt állni és megfelelő döntéseket hozni a piacaink megtartása érdekében.
A pandémiás időszak még intenzívebben világított rá, hogy az előremenekülés az egyetlen lehetőség a túlélésre. Ön szerint változtatta-e az innovációs igényeket és a fejlesztési kedvet az elmúlt időszak? Véleménye szerint miként alakul 2022-ben a kutatás-fejlesztés?
Folyamatosan figyeljük a fogyasztói szokásokat, ami valóban elkezdett átrendeződni a pandémiás időszaknak köszönhetően. Igyekszünk a szortimentünket úgy bővíteni, hogy ezeknek folyamatosan meg tudjunk felelni. Bízunk benne, hogy a sajátmárkás termékeink nyertesen kerülnek ki a fogyasztói szokások átalakulása során.
Milyen útravalót adna, vagy mit üzenne a kiválóság iránt elkötelezett gazdasági vezetőként, vezető társainak, gazdálkodóinak és nem utolsó sorban a fogyasztónak?
Vezető társaimnak azt üzenem, hogy érdemes ezzel a megkülönböztető jelzéssel élni, hiszen ezzel jelezzük, hogy egyediséget és minőséget képviselünk a piacon. A fogyasztóknak azt üzenem, hogy tudatosan vásároljanak és keressék a megkülönböztetett jelzésekkel ellátott terméket.
Hogyan készül az év végére, miként hangolódik az ünnepekre a gazdasági vezető, és miként készül az ünnepekre a civil ember?
Az év vége közeledtével, mint cégvezető értékelem az elmúlt évet és a tulajdonosi körrel új célokat határozunk meg a cégcsoport számára a jövőre nézve. Megköszönjük a Partnereinknek, Kollégáinknak az egész éves munkájukat és kicsit kötetlenebb módon Kellemes Ünnepeket Kívánunk nekik. Mint magánember, az ünnepek közeledtével igyekszem kikapcsolódni és a családommal, barátaimmal meghitten eltölteni a hátralévő időszakot. Hiszem, hogy ez szükséges ahhoz, hogy a 2022. évet újult erővel motiváltan tudjam elkezdeni.
Sikeres védjegyhasználóként milyen tapasztalatokat tudna megosztani az idei évről, és mit üzenne a jövő év pályázóinak?
A védjegy használatának mindenképp pozitív hozadéka, hogy erősítette a cégcsoport PR értékét. A kollégáinknak egy plusz adalék az értékesítés segítéséhez. Mostanra a logó is felkerült a termékeinkre, így a fogyasztót is tájékoztatjuk, hogy ez a termék magas minőségbiztosítás mellett kerül a polcokra, így megbízhat bennünk és a termékünkben. A jövő évi pályázóknak azt üzenem, hogy fontos üzenete van a védjegynek, így érdemes indulni a pályázaton.